2012. szeptember 17., hétfő

Stud madness

Szegecses farmer, pulóver, tornacipő, magassarkú, ékszerek - mindenhol szegecsek. Utoljára 16 éves koromban volt felkapott ez a fémes-tüskés, punkos stílus, a túl sok pedig ebben az esetben tényleg túl sok. Megfelelő mértékkel viszont teljesen odavagyok a szegecses díszítésért, mindenki kezdje hozzászoktatni magát, mert idén ősszel a legtöbb boltban megtalálható lesz ez a vonal. A szegecses farmersortokról már egy korábbi bejegyzésemben írtam, az új kedvencem a szegecses vállberakások és gallérok lettek. Feldobja a leguncsibb darabot is, és nem kell egy vagyonért megvenned, otthon is elkészítheted magadnak. Különböző színű, méretű és formájú díszek kaphatók a kézműves boltban, de egy régi övről is leszedheted, és máris kezdheted a díszítést. Én már egy rövidnadrágnak és egy iphone toknak nekiestem, valamint komoly késztetést éreztem, hogy egy régi converse-em is új dizájnt kapjon, de végül lebeszéltem magam, tényleg nem vagyok már 16 :). Magassarkú esetén viszont kifejezetten sikkes lehet az efféle díszítés, szóval lehet, hogy azt is kipróbálom!
Ti mit szóltok a szegecses díszítéshez? Szívesen látnátok egy DIY (csináld magad) bejegyzést ilyen témában?









 
 

Fotók: weheartit

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jók ezek a cuccok! Túrsz valami retro farmert anya régi cuccai közt, és veszel rá szegecset pl. itt: http://www.ebay.com/itm/100pcs-8mm-12mm-DIY-Spike-Square-Stud-Rivet-Punk-Bag-Belt-Leathercraft-hot-sale-/140843400566?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item20caebbd76 :)

    VálaszTörlés